Bloggersboekje #1

Hallo dushies!

Weet je nog, toen je in groep 4 je vriendenboekje rond liet gaan en iedereen erin liet schrijven? Ook de jongens die je eigenlijk nooit sprak? Ik vind het persoonlijk nog steeds leuk om die boekjes door te lezen. πŸ™‚ Alle informatie van de kinderen uit je klas op een rijtje. ‘HΓ©, Tessa speelde toch nooit met barbies?’ ‘Haha, moet je Jeroen zien, hij was in die tijd helemaal weg van dino’s!’ (Ik noem zomaar wat namen hoor, ik ken ze in ieder geval niet. πŸ™‚ ) Toen kwam ik op het idee om een blogboekje te maken, een soort vriendenboekje maar dan over mij. Fijne zaterdag nog! Kussies, Maud.

Naam:Β Maud Weijers

Leeftijd: 11 jaar

Hobby’s: Dansen, tekenen, paardrijden en verzorgen, bloggen, met kleding bezig zijn, optutten πŸ™‚

Blogt nu: Ongeveer 3 maanden…? Ik weet het niet zo goed.

Blogt het liefst over: Inspiratie

Beste blogger ooit: Jiami vanΒ http://lifesplash.nl/

Hoop ik ooit te kunnen doen: Naar een bloggers-event, veel blogvriendinnetjes ontmoeten, een eigen paard kopen, werk vinden wat goed bij me past en wat ik leuk vind om te doen πŸ˜‰ Β  (Het lijkt mij ZO vet om bij een tijdschrift over b.v. mode en beauty te werken!)

Favoriete beautyproduct: Mascara, lipgloss

Goed in: Prutsen met collage’s in powerpoint, taal en spelling, troep maken, dingen uitstellen, ruzies sussen. (goede en slechte kanten dus πŸ™‚ )

Mooiste kledingstuk allertijden: Ik *love* mijn zwarte sleehakken met veters!

Vervelendste op dit moment: Mijn favoriete pony van stal moet verkocht worden. 😦 Ik ga hem ontzettend missen! (Ik vergeet je nooit, lieve Presley)

Leukste op dit moment: Inspiratie voor mijn blog, mijn advies voor de middelbare school πŸ™‚ (Ik weet wat jullie denken, hoor…)

Mijn vraag voor jullie: Het lijkt mij leuk om een YouTube-account aan te maken, en als ik hem dan heb wil ik graag beginnen met een ask me anything! Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlieten hieronder op mijn blog, en als je me op facebook opzoekt vind je me ook. (Typ in: Lifedress)

Tot snel! XXX

Geef een reactie

