Dreamlooks by Maud.

Dreamlooks Dreamlooks 2

Hii fashionista’s!

Ik bedacht dat ik het ontzettend leuk vind om de outfits van meiden te bekijken die zij mooi vinden. Zo zie je precies wat hun smaak is, wat voor kleren ze willen hebben, enzovoort. Geweldig! Ik speur rond in tijdschriften, (iets minder voor mijn portomonnee, maarja…) televisie, internet, van de straat, noem het maar op, om inspiratie op te doen. En aangezien ik mijn garderobe niet altijd even leuk vind, is het wél dubbel zo leuk om “dreamlooks” te maken, om het zo maar even te zeggen. En speciaal voor jullie heb ik een paar fantastische outfits samengesteld, die ik zelf écht heel erg mooi en leuk vind. Fijne zondag! Knuffel, Maud.

2 gedachtes over “Dreamlooks by Maud.

  1. Ja, dat klopt Floor!
    Ze is een grote inspiratie-bron voor mij en dus vond ik het eigenlijk wel leuk om haar er ook bij te zetten. ( o.a. door de grote flaphoed :-))

Geef een reactie

