Game nail-art

Hey!

De titel is raar, maar ik ga vandaag echt een beetje schrijven over game nail-art, haha. Mijn inspiratie komt deels van de blog http://minitrom.wordpress.com/ Ik ken de maker daarvan, en zijn site is niet erg uitgebreid, maar hij heeft me wel op het idee gebracht om een inspiratie bericht te maken! Ga maar gewoon lekker kijken en misschien ook nog wel dingen namaken, want de meeste zijn heel simpel! ( En sommige ook niet…) Xxx

 

Deze vind ik echt zó ontzettend knap gemaakt!  # Cut the rope
Deze vind ik echt zó ontzettend knap gemaakt!
# Cut the rope

 

De klassieker, maar dan toch met een ander tintje. # Pacman

 

Alle tekentjes en wezentjes uit # New super Mario bros
Alle tekentjes en wezentjes uit # New super Mario bros
Alleen het hoofd van Mario. Echt heel leuk bedacht! # Mario
Alleen het hoofd van Mario. Echt heel leuk bedacht! # Mario

 

Oké, ik ben zelf niet echt heel erg van de games, maar deze vind ik toch wel héél vet...# Angry birds
Oké, ik ben zelf niet echt heel erg van de games, maar deze vind ik toch wel héél vet…# Angry birds

 

Schattig :-) # Minecraft
Schattig 🙂
# Minecraft

Dat was het alweer! Liefs, Maud.

 

Geef een reactie

