Inspiration: We heart it

Hey!

Vandaag wéér een inspiratie bericht. Ik ben de laatste tijd een beetje in-to de inspiratie, haha. Vandaag ga ik de leukste, mooiste, en grappigste plaatjes van http://weheartit.com/ delen. Een soort inspiratie-map zeg maar, maar dan van weheartit. Veel kijkplezier! XXX

Ik vind dit zo'n leuke foto! Heel mooi en rustig, maar tegelijk ook meisjesachtig. I heart it! ;-)
Ik vind dit zo’n leuke foto! Heel mooi en rustig, maar tegelijk ook meisjesachtig. I heart it! 😉
Met kerst heb ik een manga-boek gekregen. Zo leuk! En dit plaatje vond ik gewoon tof om te plaatsen.
Met kerst heb ik een manga-boek gekregen. Zo leuk! En dit plaatje vond ik gewoon tof om te plaatsen.
Deze vond ik gewoon schattig... :-)
Deze vond ik gewoon schattig… 🙂
Hmm....Bijna zonde om deze cupcakejes op te eten!
Hmm….Bijna zonde om deze cupcakejes op te eten!

 

Keep calm and go shopping- Let's go! :-D
Keep calm and go shopping- Let’s go! 😀

 

Het lijkt mij echt zó vet om naar Parijs te gaan!
Het lijkt mij echt zó vet om naar Parijs te gaan!

Dit was het alweer! x Maud.

 

3 gedachtes over “Inspiration: We heart it

Geef een reactie

