Mijn doelen voor 2014

Mijn doelen voor 2014

Hé allemaal!

Veel mensen hebben goede voornemens voor het nieuwe jaar, maar in mijn ogen zijn dat gewoon doelen die je wilt behalen. Daarom heet dit bericht ook ‘mijn doelen’, trouwens. 🙂 Nou ja, ik zeg het al: Dit bericht gaat over mijn goede voornemens! Ik wil ook dingen bereiken, dingen doen, dingen meemaken. Daarom voor jullie een klein overzichtje.

cropped-lifedress-logo-4.jpg 1. Groter worden met mijn blog

Ja, dat is echt iets wat ik heel erg graag wil. Ik merk dat het zo ontzettend leuk is om toffe reacties te krijgen van mensen die een op je site kijken! Het zijn er dan niet heel veel, oké, maar je moet ergens beginnen toch? En áls er dan mensen komen zijn ze meestal positief over de dingen die ik schrijf, haha. Ik vind het ontzettend leuk om te doen en blijf hopelijk nog véél nieuwe dingen schrijven. Blijven lezen dus! 🙂

 

 

Youtube 2. Een youtube-account aanmaken

 Een simpel doel, maar toch is het wel iets wat ik graag wil. Misschien komt dat kanaal er al snel, misschien niet…Ik heb nog geen idee, maar ik zal eraan werken!

 

 

 

 

Nagels 3. Stoppen met nagelbijten

Ja, inderdaad, je leest het goed: Ik bijt nagels. Argh! Het is vies en ab-so-luut niet mooi, maar ik kan er niks aan doen. Misschien moet ik pleisters om mijn vingers doen. Of handschoentjes aan doen. Of mooie nagellak opdoen en dan bedenken hoe mooi ze wel niet zijn en dat het nóg mooier zou zijn als ze lang waren. Iemand verder nog suggesties? Ik neem mij nu voor om net zo’n mooie foto met nog mooiere nagels kan maken aan het einde van het jaar. (Of eerder, dat mag natuurlijk ook, haha!)

Fotograferen

 

4. Leren mooi te fotograferen

I will, I will. Het is echt rot als je een fantastisch idee hebt om een mooie foto te kunnen maken, maar het mislukt omdat hij niet scherp is, je het niet lukt de camera stil te houden, de batterijen leeg zijn er er geen nieuwe zijn, etc. Zo vervelend! Maar ja, ik heb ook maar een klein cameraatje, haha. Misschien moet ik gaan sparen voor een iets betere. Wat denken jullie?

 

 

Cito wijzer5. Overgaan met een mooie cito-score

Ik zit momenteel in groep acht en ik wil zo graag naar het vwo! Ik heb best een hoge score gehaald, dus ik moet blijven werken, opletten, huiswerk maken, (pffffff!) mijn best doen, enzovoort enzovoort. Lastige opgave om aan te beginnen, maar het moet en zal me lukken! 😀

(En wat mijn cito-score was…? Tja, dat houdt ik nog even voor mezelf, haha.)

 

Dat waren denk ik wel de belangrijkste dingen die ik wil bereiken. Maar als ik meer in het algemeen ga kijken wil ik veel leren, zien, beleven, meemaken…Bijna te veel om op te noemen!

Hele dikke knuffel, Maud.                                                                                                                                                                                Wat wil jij bereiken in het nieuwe jaar?

Geef een reactie

