5 favoriete winkeltjes

PP favoriete winkeltjes

Hey girls!

Vandaag ga ik aan jullie vertellen wat mijn favoriete winkeltjes zijn. Dat hoeven niet alleen kledingwinkels te zijn, maar dat kunnen ook make-up zaakjes. Nou ja, je ziet het vanzelf wel. Veel plezier!

Coolcat De coolcat, haha. En ja, ik weet het, soms zijn de kleren die ze daar verkopen echt een beetje over the top. Maar af en toe heb je ook van die dingen dat je denkt: Ow, die móét ik hebben!!! http://coolcat.nl/
 De h&m is ook heel leuk, vind ik. Ze verkopen soms best kinderachtige kleding, maar lang niet altijd!  http://www.hm.com/nl/?cm_mmc=bing-_-nl-_-brand-_-h%26m%20webmagazine&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=brand&utm_term=h%26m%20webmagazine
 Van Haren, dé ultieme schoenwinkel. 🙂 ook voor kinderen heb je hier een enorme collectie hippe schoenen. Vorig jaar waren al de snowbootsen die ik tegen kwam vet lelijk, maar daar vond ik wél mooie. https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/welcome.html;jsessionid=3BB6F8663F67347CBA1CEAD3111A9134.appserver04t1
 De d.a. Hier hebben ze een uitgebreid sortiment aan make-up. Gewoon leuk!
Een online sieradenwinkel is bijou Brigitte. Ze hebben de meest leuke accesoires voor elke outfit. Staat ook op mijn verlanglijstje voor de sint, hihi! 🙂
Nou, dit waren zre ;aweer! Dikke knuffel van Maud.
Geef een reactie

