Outfit of the day #1

 IMG_2211IMG_2210_1 IMG_2206                                                           In the pictures: Schoenen v. haren, shirt hema, broek brouwers, riem onbekend, sjaal/haarband onbekend.

Hallo allemaal!

Vandaag mijn aller-eerste outfit of the day foto’s!                                                         Sorry voor als de foto´s niet zo mooi zijn, maar ik heb ook maar een klein cameraatje, hé. 🙂            

Ik heb gekozen voor een vrij simpele, maar ook classy outfit. Ik weet niet of het op de foto’s te zien is, maar op de rode riem zitten kleine, witte stipjes. Zo cute!De witte broek en het zwarte shirt maken de outfit basic. Ik heb zelf niet voor een ketting gekozen, omdat ik dat met een vrij grote riem niet zo heel mooi vond staan. Om deze outfit nog een beetje een extra twist te geven, kan je er rode lippenstift bij doen. Bij mij staat dat niet heel erg mooi, want hey, ik ben ook pas elf! Enneh…Ik ben helemaal verliefd op mijn sleehakken.          ( Eerste foto) Door de zwarte kleur passen ze overal perfect bij, en de veters doen ’t hem. Een leuke outfit voor een herfstige dag. Love it!!!                                         

8 gedachtes over “Outfit of the day #1

Geef een reactie

