Mijn verlanglijstje!

Mint ring Panda ring    Pantoffels

Hallo allemaal!

Jaja, het is weer zover hoor, Sinterklaas komt weer deze kant op!                         En Sinterklaas zonder cadeautjes is natuurlijk geen Sinterklaas. 🙂                     Daarom heb ik hier alvast speciaal voor jullie mijn verlanglijstje!

1. Sieraden (vooral ringen!) van http://www.bijou-brigitte.com  (Dat is een superhippe sieraden winkel! Ow, ik ben echt verliefd op die ringen….)

2. Slof-uggs, haha. Deze koop je bij de scapino. Van die heerlijk zachte slofjes in de vorm van uggs. Zucht……..

3. Domeinnaam Lifedress.  Ja, dit cadeau past misschien niet in de zak, maarja, voordat ik jarig ben zijn we ook weer een jaar verder. 🙂

4. Paardrij-poetskist. Na bloggen en mode heb ik nog een grote liefde: Paarden! Wel zo handig als je je eigen borstelsetje hebt.

5. Een lens voor mijn camera. Voor nog leukere foto’s voor op mijn blog, hihi!

6. Haardonut blond. Ik weet niet of mijn haar lang genoeg is, (snik, snif, snotter…) maar toch. Voor áls mijn haar wel weer lang is.

Dit waren een aantal van mijn wensen, maar ik kan zó nog wel 101 dingen bedenken!  Maar ach, je kan niet alles hebben, hé. 😀                                                Liefs, Maud.

Een gedachte over “Mijn verlanglijstje!

Geef een reactie

